Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: WM00EJ69-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.11.2022 - 18.11.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
07.02.2023 - 31.05.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Paikat
- 0 - 70
- Koulutus
- Degree Programme in Wellbeing Management
- Opettajat
- Pia Jääskeläinen
- Marja-Leena Koskinen
- Vastuuopettaja
- Pia Jääskeläinen
- Ryhmät
-
WMMI21SPWellbeing Management, päivätoteutus
- Opintojakso
- WM00EJ69
Tavoitteet
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Sisältö
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Arviointi
a) osaat käyttää johdonmukaisesti myynnin ja sisältömarkkinoinnin ammattikäsitteitä
b) osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tietolähteistä.
e) osaat käyttää keskeisiä myyntiin ja sisältömarkkinointiin liittyviä malleja ja menettelytapoja
Arviointiasteikko
1-5