Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus (5op)

Toteutuksen tunnus: EK00EE29-3004

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
18.03.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Vastuuopettaja
Ann-Mari Sippu
Ryhmät
EKASPAL21S
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus, Mikkeli, syksy 2021
AVERMI
Avoimen erilliskoulutus
Opintojakso
EK00EE29

Toteutukselle Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus EK00EE29-3004 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osallistuja
• osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
• osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas-ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
• osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
• osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas-ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun