Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: MB00ED82-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.01.2022 - 23.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.02.2022 - 31.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Master's Degree Programme in International Business Management
Opettajat
Pia Jääskeläinen
Vastuuopettaja
Pia Jääskeläinen
Ryhmät
MBKV22KY
International business management, master studies
Opintojakso
MB00ED82
Toteutukselle MB00ED82-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat kehittää ja toteuttaa markkinointistrategian.
Osaat tunnistaa linkin markkinointistrategian ja myyntistrategian välillä.
Opit brändinhallinnan keskeiset piirteet ja pystyt hyödyntämään niitä ammatillisella alalla.
Tiedät kuinka käyttää markkinointityökaluja ja miten arvioida markkinoinnin suorituskykyä.

Sisältö

Kuinka kehittää ja toteuttaa markkinointistrategia?
Mikä on markkinointistrategian ja myyntistrategian välinen yhteys?
Mitkä ovat brändinhallinnan pääpiirteet?
Mitkä ovat markkinointityökalut ja kuinka arvioida markkinoinnin suorituskykyä?

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Siirry alkuun