Research and development of customer experience (5 cr)
Code: MR00CV65-3006
General information
Enrollment
15.08.2022 - 04.09.2022
Timing
12.09.2022 - 17.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
4 op
RDI portion
4 op
Mode of delivery
20 % Contact teaching, 80 % Distance learning
Unit
Department of Tourism, Hospitality Management and Youth Work
Campus
Mikkeli Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 40
Degree programmes
- Master's Degree Programme in Tourism and Service Business
Teachers
- Kirsi Kuusisto
Teacher in charge
Kirsi Kuusisto
Groups
-
MRMI22SYTourism and Service Business, master studies
Objective
You are familiar with the psychological basis of customer experience.
You are familiar with the different models and methods of studying and developing customer experience.
You can design a study of customer experience, carry out it and utilise the results in developing service business.
You can draw up a development plan of customer experience suitable for service businesses.
Content
What does human beings' customer experience involve?
What are the different models and methods of studying and developing customer experience?
How studies on customer experience designed and carried out?
How is research utilised in developing companies' customer experience at strategic level and in daily management?
Opiskelumateriaali
Materiaalina toimii Learn alustalla oleva materiaali sekä muu itsenäisesti hankittu materiaali, joka tukee oppimistehtävien suorittamista.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakso sisältää kolme lähiopetuspäivää sekä verkkotyöskentelyä. Opintojakso toteutetaan hybridiopetuksena eli kontaktiopetukseen on mahdollista osallistua myös Teamsin välityksellä. Opintojaksolla tullaan työskentelemään yksin ja ryhmässä.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakson harjoitustyö on mahdollista suorittaa työelämään integroituna
Tentit ja muut määräajat
Opintojakson tehtävät tulee palauttaa niille annettujen määräaikojen puitteissa. Opintojaksolla tehdään yksi isompi oppimistehtävä, joka on pilkottu pienempiin osatehtäviin. Ennakkotehtävä tehdään ennen ensimmäistä kontaktiopetustapaamista ja sen tekemiseen on syytä varata riittävästi aikaa. Tutustuthan opintojakson tehtäviin heti Learn-alustan auettua.
Opiskelijan työmäärä
135tuntia
Toteutuksen osien kuvaus
Opintojakson Learn-alusta aukeaa 12.9.2022. Saat sähköpostitse linkin ja kirjautumisavaimen opintojakson Learn-alustalle noin viikkoa ennen alustan avautumista. Opintojakson Learn-alustalla esitellään oppimistehtävät, joiden hyväksytty suorittaminen on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle. Opintojakson kontaktipäivät, joina lähiopetusta järjestetään Mikkelin kampuksella, ovat 20 - 21.10.2022 ja 2.12.2022. Opintojaksoon sisältyy ennakkotehtävä, joka tehdään ennen ensimmäistä kontaktipäivää.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opiskelija osaa
käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä
etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa
käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita
toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti
perustella toimintaansa oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti