Digital communication in hospitality business (5 cr)
Code: AV00EP89-3001
General information
- Timing
-
29.08.2022 - 18.12.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
- Teachers
- Hanna Ukkola
- Teacher in charge
- Hanna Ukkola
- Groups
-
AVAMKOSAAJA22Avoin AMK, AMKOsaaja 2022
- Course
- AV00EP89
Objective
Osaat kuvata digitaalisen viestinnän roolin osana palveluliiketoiminnan viestintää.
Osaat kuvata digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia palveluliiketoiminnan menestystekijänä.
Osaat soveltaa digiviestintään liittyviä teorioita ja malleja viestinnän kehittämisessä.
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää digiviestintää.
Content
Mitä digitaalisuus on osana erilaista palveluliiketoiminnan viestintää, sen suunnittelua, toteutusta ja arviointia?
Miten digitaalinen viestintä voi parantaa palvelujen kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot digitaalisen viestinnän suunnittelussa, toteuttamisessa ja kehittämisessä?
Course material
Opettajan opintojakson alussa ilmoittama materiaali.
Study forms and methods
Itsenäinen suoritustapa verkkototeutuksena, itsenäisesti suoritettavat oppimistehtävät ja aiheeseen tutustuminen.
Timing of exams and assignments
Tehtävien palautusajat ilmoitetaan opintojakson alussa
Student workload
Opiskelijan työmäärä yhteensä 135 h.
Evaluation scale
Approved/Failed
Further information
Digiviestintä on läsnä meidän jokaisen arjessa. Se tarjoaa monia erilaisia mahdollisuuksia ja ratkaisuja, ja niistä lähdemme ottamaan selvää tällä opintojaksolla. Tarkastelemme digiviestinnän roolia sekä tehtäviä, sovellamme erilaisia teorioita sekä malleja arjen konkreettisiin tilanteisiin. Opintojaksolla työskennellään palveluliiketoiminnan kontekstissa, joten se sopii monille aiheesta kiinnostuneille ja lisätietoa etsiville. Digiviestintä muuttuu myös nopeasti ja opintojaksolla tarkastellaan aihepiirin uusia teemoja sekä ilmiöitä, menestystekijöitä etsien. Opintojakson päätteeksi osaat suunnitella, toteuttaa sekä kehittää digiviestintää sen muuttuvassa pelikentässä.