Digiviestintä palveluliiketoiminnan menestystekijänä (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00EP89-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
29.08.2022 - 18.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Opettajat
- Hanna Ukkola
- Vastuuopettaja
- Hanna Ukkola
- Ryhmät
-
AVAMKOSAAJA22Avoin AMK, AMKOsaaja 2022
- Opintojakso
- AV00EP89
Tavoitteet
Osaat kuvata digitaalisen viestinnän roolin osana palveluliiketoiminnan viestintää.
Osaat kuvata digitaalisen viestinnän mahdollisuuksia palveluliiketoiminnan menestystekijänä.
Osaat soveltaa digiviestintään liittyviä teorioita ja malleja viestinnän kehittämisessä.
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää digiviestintää.
Sisältö
Mitä digitaalisuus on osana erilaista palveluliiketoiminnan viestintää, sen suunnittelua, toteutusta ja arviointia?
Miten digitaalinen viestintä voi parantaa palvelujen kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot digitaalisen viestinnän suunnittelussa, toteuttamisessa ja kehittämisessä?
Opiskelumateriaali
Opettajan opintojakson alussa ilmoittama materiaali.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Itsenäinen suoritustapa verkkototeutuksena, itsenäisesti suoritettavat oppimistehtävät ja aiheeseen tutustuminen.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Tehtävien palautusajat ilmoitetaan opintojakson alussa
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä yhteensä 135 h.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Lisätiedot
Digiviestintä on läsnä meidän jokaisen arjessa. Se tarjoaa monia erilaisia mahdollisuuksia ja ratkaisuja, ja niistä lähdemme ottamaan selvää tällä opintojaksolla. Tarkastelemme digiviestinnän roolia sekä tehtäviä, sovellamme erilaisia teorioita sekä malleja arjen konkreettisiin tilanteisiin. Opintojaksolla työskennellään palveluliiketoiminnan kontekstissa, joten se sopii monille aiheesta kiinnostuneille ja lisätietoa etsiville. Digiviestintä muuttuu myös nopeasti ja opintojaksolla tarkastellaan aihepiirin uusia teemoja sekä ilmiöitä, menestystekijöitä etsien. Opintojakson päätteeksi osaat suunnitella, toteuttaa sekä kehittää digiviestintää sen muuttuvassa pelikentässä.