Peliprojekti 4 (5 op)
Toteutuksen tunnus: PO00EP03-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ajoitus
26.08.2024 - 22.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1.5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
70 % Lähiopetus, 30 % Etäopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Peliteknologian koulutus
Opettaja
- Niina Mässeli
Vastuuopettaja
Niina Mässeli
Ryhmät
-
PTKT22SPPeliteknologiat, päivätoteutus
- 04.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 11.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 18.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 25.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 02.10.2024 08:15 - 16:00, Game projects self-study
- 09.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 16.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 30.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 06.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 13.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 20.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 27.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 04.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 11.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
- 18.12.2024 08:15 - 16:00, GAMELAB Demoday vol 6
Tavoitteet
Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.
Sisältö
Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua. Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit
työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.
Opiskelijan työmäärä
135 tuntia opiskelijan työtä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.
Tuntikirjanpito ja raportointi.