Siirry suoraan sisältöön

Peliprojekti 4 (5 op)

Toteutuksen tunnus: PO00EP03-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

26.08.2024 - 22.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1.5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

70 % Lähiopetus, 30 % Etäopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Peliteknologian koulutus

Opettaja

  • Niina Mässeli

Vastuuopettaja

Niina Mässeli

Ryhmät

  • PTKT22SP
    Peliteknologiat, päivätoteutus
  • 04.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 11.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 18.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 25.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 02.10.2024 08:15 - 16:00, Game projects self-study
  • 09.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 16.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 30.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 06.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 13.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 20.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 27.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 04.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 11.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 18.12.2024 08:15 - 16:00, GAMELAB Demoday vol 6

Tavoitteet

Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.

Sisältö

Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua. Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit
työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.

Opiskelijan työmäärä

135 tuntia opiskelijan työtä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.
Tuntikirjanpito ja raportointi.