Skip to main content

Game project 4 (5 cr)

Code: PO00EP03-3002

General information


Enrollment

08.04.2024 - 21.04.2024

Timing

26.08.2024 - 22.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1.5 op

RDI portion

2 op

Mode of delivery

70 % Contact teaching, 30 % Distance learning

Unit

Department of Information Technology

Campus

Kotka Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 35

Degree programmes

  • Degree Programme in Game Technology

Teachers

  • Niina Mässeli

Teacher in charge

Niina Mässeli

Groups

  • PTKT22SP
    Game technologies, full-time studies
  • 04.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 11.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 18.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 25.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 02.10.2024 08:15 - 16:00, Game projects self-study
  • 09.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 16.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 30.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 06.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 13.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 20.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 27.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 04.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 11.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 18.12.2024 08:15 - 16:00, GAMELAB Demoday vol 6

Objective

You know how to apply your skills and know-how in a large multidimensional development project.
You know how to create a small playable game in a team.
You know how to utilize information from trusted information sources.

Content

What kind of features does the game engine offer?
How to use game engine features in your project?
How to utilize software in your game development process?

Yksilölliset oppimisväylät

Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua. Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit
työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.

Opiskelijan työmäärä

135 tuntia opiskelijan työtä.

Evaluation scale

Approved/Failed

Assessment methods and criteria

Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.
Tuntikirjanpito ja raportointi.