Customer orientation in health-promoting services and their development (5 cr)
Code: TE00EM18-3001
General information
Enrollment
07.11.2022 - 18.11.2022
Timing
01.01.2023 - 01.05.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Department of Health Care and Emergency Care
Campus
Kotka Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 30
Teachers
- Virpi Maijala
Groups
-
TEKT22SYHealth promotion, master studies
Objective
• You are able to apply the legislation and theoretical knowledge base on customer orientation when developing health-promoting services
• You can apply customer orientation in the development of health-promoting service paths
• You know how to develop customer-oriented and health-promoting service concepts
• You know how to design health-promoting services in a customer-oriented way
Content
• Legislation, supervision and theoretical knowledge base underlying customer orientation
• Customer-oriented service paths in health-promoting activities
• Customer-oriented and health-promoting service concepts
• Customer-oriented design of health-promoting services
Opiskelumateriaali
Ajankohtainen materiaali, joka ilmoitetaan opintojakson alussa
Yksilölliset oppimisväylät
Lukujärjestyksen mukaiseen kontaktiopetukseen osallistuminen.
Itsenäisesti kirjallisten tehtävien tekeminen.
TKI ja työelämäyhteistyö
Toteutuksen oppimistehtävä toteutetaan yhteistyössä opiskelijan työyksikön kanssa
Opiskelijan työmäärä
Yhteensä 135h joka jakautuu: Kontaktiopetus 21h, itsenäinen opiskelu 124h
Evaluation scale
1-5