Skip to main content

Customer orientation in health-promoting services and their development (5 cr)

Code: TE00EM18-3001

General information


Enrollment

07.11.2022 - 18.11.2022

Timing

01.01.2023 - 01.05.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Department of Health Care and Emergency Care

Campus

Kotka Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 30

Teachers

  • Virpi Maijala

Groups

  • TEKT22SY
    Health promotion, master studies

Objective

• You are able to apply the legislation and theoretical knowledge base on customer orientation when developing health-promoting services
• You can apply customer orientation in the development of health-promoting service paths
• You know how to develop customer-oriented and health-promoting service concepts
• You know how to design health-promoting services in a customer-oriented way

Content

• Legislation, supervision and theoretical knowledge base underlying customer orientation
• Customer-oriented service paths in health-promoting activities
• Customer-oriented and health-promoting service concepts
• Customer-oriented design of health-promoting services

Opiskelumateriaali

Ajankohtainen materiaali, joka ilmoitetaan opintojakson alussa

Yksilölliset oppimisväylät

Lukujärjestyksen mukaiseen kontaktiopetukseen osallistuminen.
Itsenäisesti kirjallisten tehtävien tekeminen.

TKI ja työelämäyhteistyö

Toteutuksen oppimistehtävä toteutetaan yhteistyössä opiskelijan työyksikön kanssa

Opiskelijan työmäärä

Yhteensä 135h joka jakautuu: Kontaktiopetus 21h, itsenäinen opiskelu 124h

Evaluation scale

1-5