Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen markkinointiviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00EB09-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.04.2023 - 21.04.2023

Ajoitus

11.09.2023 - 03.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Marja-Leena Koskinen

Vastuuopettaja

Marja-Leena Koskinen

Ryhmät

  • LTMI21SM
    Liiketalous, monimuoto
  • LTMI21SVA
    Liiketalous, verkkototeutus
  • LTMI21SVB
    Liiketalous, verkkototeutus

Tavoitteet

Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti integroidun, monikanavaisen markkinointiviestinnän eri keinoja ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, kohderyhmän, sanoman ja mittarit.
Osaat digitaalisessa markkinointiviestinnässä tarvittavat perustaidot.
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti.

Sisältö

Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja monikanavainen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten monikanavaisuutta hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?

Opiskelumateriaali

Opintojaksoalustalle linkitetyt videluennot ja muut sähköiset aineistot.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat testit ja palauttaa raportin omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.

TKI ja työelämäyhteistyö

Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita. Mahdollisista liveluennoista tehdään tallenne, ja ne ovat katsottavissa myöhemmin itselle sopivana aikana verkko-oppimisympäristössä.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että oppimistehtäviä.

Opiskelijan työmäärä

5 op = 135 h

Lisätietoja opiskelijoille

Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op