Brändin rakentaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: MU00DT40-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.11.2022 - 18.11.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2023 - 30.04.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Kulttuurin koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 25
- Koulutus
- Biotuotemuotoilun koulutus
- Opettajat
- Minna Pimiä
- Vastuuopettaja
- Heli Abdel-Rahman
- Ryhmät
-
BTMKV20KPBiotuotemuotoilun koulutus, päivätoteutus
- Opintojakso
- MU00DT40
Tavoitteet
- ymmärrät asiakasarvon syntyprosessin ja osaat ottaa sen huomioon luodessaan markkinointisuunnitelmia
- osaat käyttää eri työkaluja kehittäessään ja vahvistaessaan yrityksen brändia
- osaat luoda sopivia brändistrategioita ja toteuttaa niitä
- osaat tehdä sopivia brändiviestintäsuunnitelmia ja toteuttaa niitä tehokkaasti
Sisältö
Mistä asiakasarvo muodostuu ja miten se otetaan huomioon luotaessa markkinointisuunnitelmia?
Mitä eri työkaluja on olemassa ja miten niitä käytetään kehitettäessä ja vahvistaessa yrityksen brändiä?
Miten brändistrategioita luodaan ja toteutetaan?
Miten brändiviestintäsuunnitelmia tehdään ja kuinka niitä hyödynnetään tehokkaasti?
Opiskelumateriaali
Saatavilla opintojakson Learn alustalla.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Xamk tarjoaa opiskelijoilleen mahdollisuuden suorittaa opintojaan joustavasti eri elämän tilanteita mukaillen. Opiskelijoille on tarjolla kolme oppimisväylää: työviikkopohjainen oppimisväylä, opintoja nopeuttava oppimisväylä sekä työssäkäyntiin integroitu oppimisväylä.
Työviikkopohjainen oppimisväylä lukujärjestyksen mukaan.
TKI ja työelämäyhteistyö
Mahdollinen työelämälähtöinen harjoitustyö, jossa aito toimeksianto ulkopuoliselta yhteistyöyritykseltä.
Opiskelijan työmäärä
5 op on 135h, josta kontaktiopetuksen osuus on 70h ja itsenäisen työn osuus 65h
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojaksolla toteutetaan aiheeseen liittyviä oppimistehtäviä.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Itsearviointi, reflektointi ja vertaisarviointi
Oppimistehtävän arviointi
Aktiivinen osallistuminen opetukseen