Gamification in digital marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: VV00DH02-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 06.04.2023 - 21.04.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 18.09.2023 - 10.12.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Vastuuopettaja
- Jarkko Ansamäki
- Ryhmät
-
VV2023-2024Valinnaiset opinnot 2023-2024
- Opintojakso
- VV00DH02
Toteutukselle VV00DH02-3004 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
After the course, the student
- understands and is able to capitalise on the potential of gamification in digital marketing
- is able to create a digital marketing plan that includes elements of gamification.
Sisältö
What are the elements of gamification and why should one use them?
How to utilize digitalization in marketing?
How to take the customer into account and use gamification to improve customer experience?
Arviointi
Assessment is based on assignments.
Arviointiasteikko
1-5