Siirry suoraan sisältöön

Gamification in digital marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: VV00DH02-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.04.2023 - 21.04.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
18.09.2023 - 10.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 60
Vastuuopettaja
Jarkko Ansamäki
Ryhmät
VV2023-2024
Valinnaiset opinnot 2023-2024
Opintojakso
VV00DH02
Toteutukselle VV00DH02-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

After the course, the student
- understands and is able to capitalise on the potential of gamification in digital marketing
- is able to create a digital marketing plan that includes elements of gamification.

Sisältö

What are the elements of gamification and why should one use them?
How to utilize digitalization in marketing?
How to take the customer into account and use gamification to improve customer experience?

Arviointi

Assessment is based on assignments.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun