Skip to main content

Basics of marketing, valintakoe kevät 2023 (5 cr)

Code: AV00EU38-3001

General information


Enrollment
31.03.2023 - 12.04.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
31.03.2023 - 14.05.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Open University of Applied Sciences
Teachers
Tuula Kuparinen
Teacher in charge
Tuula Kuparinen
Course
AV00EU38
No reservations found for realization AV00EU38-3001!

Objective

Osaat kuvata asiakaslähtöisen markkinoinnin osa-alueet ja sen tavoitteet ja tehtävät. Osaat analysoida asiakkaan ostokäyttäytymistä ja määritellä segmentointiperusteet kohderyhmien valinnassa. Osaat arvioida digitaalisen toimintaympäristön vaikutuksia organisaation asiakaslähtöiseen markkinointiin. Osaat suunnitella perustellut markkinoinnin kilpailukeinoratkaisut huomioiden tuotteen elinkaari, markkinoinnin tavoitteet ja vastuullisuus.

Content

Mikä on asiakaslähtöisen markkinoinnin ja suhdemarkkinointiajattelun tavoite ja merkitys organisaation toiminnassa? Miten digitaalinen talous ja toimintaympäristö vaikuttavat markkinoinnin suunnittelussa? Miten asiakkaan ostokäyttäytyminen ja segmentointi huomioidaan tavoitteita ja kohderyhmiä määritettäessä? Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot ja miten niitä käytetään organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi?

Course material

Tarkemmat tiedot Learn-alustalla

Study forms and methods

Pääsykoekurssi, ei yksilöllisiä oppimisväyliä

Student workload

Opiskelijan työmäärä on n. 27 tuntia/opintopiste, tässä opintojaksossa 135 tuntia.

Further information

Opintojakso on tarjolla:
Avoimen AMKin opiskeljoille (ainoastaan valintakokeeseen tuleville).

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page