Customer insight and psychology of security (5 cr)
Code: TU00EB29-3004
General information
Enrollment
06.11.2023 - 17.11.2023
Timing
04.03.2024 - 28.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Department of Business
Campus
Savonlinna Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
- Degree Programme in Turvallisuusala
Teachers
- Marja-Leena Koskinen
Teacher in charge
Marja-Leena Koskinen
Groups
-
TUSA23SPBusiness Management, safety and security, full-time studies
- 06.03.2024 12:30 - 15:30, Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia TU00EB29-3004
- 13.03.2024 12:30 - 15:30, Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia TU00EB29-3004
- 20.03.2024 11:30 - 14:30, Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia TU00EB29-3004
- 27.03.2024 12:30 - 15:30, Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia TU00EB29-3004
- 03.04.2024 12:30 - 15:30, Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia TU00EB29-3004
- 10.04.2024 13:00 - 16:00, Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia TU00EB29-3004
- 17.04.2024 11:30 - 14:30, Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia TU00EB29-3004
Objective
You understand the importance of customer relationships and partnerships in security industry. You form a comprehensive understanding of how customer insight and customer experience are built, and are able to build good customer relationships, customer paths, and an appropriate service package. You become familiar with the key customers in security industry. You understand people's behavioral patterns and identify psychological phenomena from a security perspective. You get a basic understanding of personality psychology and social psychology related to security.
Content
What is the importance of customer relationships and partnerships in the security industry?
How do you build good customer relationships, customer paths, and different service package?
What are the key customers in the security industry?
What behavioral patterns do people have?
How do you learn how to handle clients safely and ethically in different work situations?
Opiskelumateriaali
Bergström, Leppänen. Yrityksen asiakasmarkkinointi, Edita 2021, luku 3
Opintojaksoalustalle linkitetyt luentotallenteet ja muut sähköiset aineistot.
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso suoritetaan annetussa järjestyksessä ja aikataulussa asiakokonaisuuksien mukaan.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Further information
Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi
Evaluation scale
1-5
Assessment criteria, good (3)
Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.
Osaat perustella toimintaa oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Assessment methods and criteria
1-5