Selling wellbeing services and content marketing (5 cr)
Code: WM00EJ69-3003
General information
Enrollment
06.11.2023 - 17.11.2023
Timing
05.02.2024 - 19.05.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
RDI portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
- Degree Programme in Wellbeing Management
Teachers
- Marja-Leena Koskinen
Teacher in charge
Marja-Leena Koskinen
Groups
-
HJMI22SPWellbeing Management, fulltime studies
- 05.02.2024 15:30 - 16:30, Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi WM00EJ69-3003
- 20.02.2024 11:00 - 11:30, Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi WM00EJ69-3003
- 26.03.2024 13:00 - 13:30, Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi WM00EJ69-3003
- 22.04.2024 13:30 - 14:00, Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi WM00EJ69-3003
- 08.05.2024 14:00 - 14:30, Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi WM00EJ69-3003
Objective
You know how to acquire information about customers, products and competitors to support sales.
You can describe a company’s sales process.
You can exploit multi-channel content marketing to support sales.
Content
What is the role and importance of sales in the marketing of services?
How does the sales process of a company proceed from prospecting to the maintenance of the customer relationship?
How does selling to consumers, companies and other organizations differ from each other?
How to support selling with content marketing?
What are the basics of content marketing and how to manage content?
Opiskelumateriaali
Opintojaksoalustalle linkitetyt luentotallenteet ja muut sähköiset aineistot.
Yhteiset Teams-tapaamiset.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä kehittämistehtäviä/toimeksiantoja.
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä ja aikataulussa.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Further information
Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
1-5