Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet (5 op)
Toteutuksen tunnus: WM00EJ77-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Degree Programme in Wellbeing Management
Opettaja
- Mirka Loponen
Vastuuopettaja
Mirka Loponen
Ryhmät
-
HJMI22SPHyvinvointiliiketoiminnan johtaminen
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 01.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 02.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 03.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 04.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 08.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 10.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 11.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 16.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 17.10.2024 12:30 - 16:00
- Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003 / 18.10.2024 12:30 - 16:00
Tavoitteet
Ymmärrät asiakaslähtöisyyden sisällön
Osaat kuvata asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet hyvinvoinnin toimialalla
Osaat käyttää ohjauksessa asiakaslähtöistä toimintatapaa
Sisältö
Mitä asiakaslähtöisyys tarkoittaa?
Miten vuorovaikutuksessa voidaan käyttää asiakaslähtöistä toimintatapaa?
Mitkä ovat asiakkaan oikeudet hyvinvoinnin toimialalla?
Millaisia velvollisuuksia asiakkaalla on hyvinvoinnin toimialalla?
Arviointiasteikko
1-5