Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet (5 op)

Toteutuksen tunnus: WM00EJ77-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

01.10.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Hyvinvointiliiketoiminnan johtamisen koulutus

Opettaja

  • Mia Blanc

Vastuuopettaja

Mia Blanc

Ryhmät

  • HJMI22SP
    Hyvinvointiliiketoiminnan johtaminen
  • 03.10.2024 13:00 - 14:00, Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003
  • 17.10.2024 13:00 - 14:00, Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003
  • 06.11.2024 13:00 - 14:00, Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003

Tavoitteet

Ymmärrät asiakaslähtöisyyden sisällön
Osaat kuvata asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet hyvinvoinnin toimialalla
Osaat käyttää ohjauksessa asiakaslähtöistä toimintatapaa

Sisältö

Mitä asiakaslähtöisyys tarkoittaa?
Miten vuorovaikutuksessa voidaan käyttää asiakaslähtöistä toimintatapaa?
Mitkä ovat asiakkaan oikeudet hyvinvoinnin toimialalla?
Millaisia velvollisuuksia asiakkaalla on hyvinvoinnin toimialalla?

Arviointiasteikko

1-5