Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet (5 op)
Toteutuksen tunnus: WM00EJ77-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ajoitus
01.10.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Hyvinvointiliiketoiminnan johtamisen koulutus
Opettaja
- Mia Blanc
Vastuuopettaja
Mia Blanc
Ryhmät
-
HJMI22SPHyvinvointiliiketoiminnan johtaminen
- 03.10.2024 13:00 - 14:00, Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003
- 17.10.2024 13:00 - 14:00, Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003
- 06.11.2024 13:00 - 14:00, Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3003
Tavoitteet
Ymmärrät asiakaslähtöisyyden sisällön
Osaat kuvata asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet hyvinvoinnin toimialalla
Osaat käyttää ohjauksessa asiakaslähtöistä toimintatapaa
Sisältö
Mitä asiakaslähtöisyys tarkoittaa?
Miten vuorovaikutuksessa voidaan käyttää asiakaslähtöistä toimintatapaa?
Mitkä ovat asiakkaan oikeudet hyvinvoinnin toimialalla?
Millaisia velvollisuuksia asiakkaalla on hyvinvoinnin toimialalla?
Arviointiasteikko
1-5