Asiakasanalytiikka (5 op)
Toteutuksen tunnus: IB00EC59-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 12.01.2024
Ajoitus
08.01.2024 - 12.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
Opettaja
- Jagat Kunwar
Vastuuopettaja
Jagat Kunwar
Ryhmät
-
IBKV22SPDigital international business, full-time studies
- 08.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 15.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 22.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 29.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 05.02.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 12.02.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 04.03.2024 13:15 - 15:15, Customer analytics IB00EC59-3003
- 13.03.2024 12:00 - 14:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 20.03.2024 13:00 - 15:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 27.03.2024 13:00 - 15:00, Customer analytics IB00EC59-3003
- 03.04.2024 13:00 - 15:00, Customer analytics IB00EC59-3003
Tavoitteet
Osaat määrittää ja tulkita asiakkuuksiin liittyviä avainlukuja ja –mittareita.
Osaat suunnitella dataan perustuvaa markkinointia.
Osaat luoda asiakasryhmäkohtaisia strategioita.
Osaat arvioida tuloksellisuutta ja suoriutumista asiakastietoon perustuen.
Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
Sisältö
Miten arvioida asiakaskannattavuutta ja tunnistaa arvokkaimpia asiakkuuksia erilaisin KPI-mittarein?
Miten luoda arvoa asiakassuhdemarkkinoinnin keinoin?
Miten ylläpitää ja kehittää strategisia asiakkuuksia?
Miten asiakastiedolla johtaminen näkyy tuloksellisuudessa?
Miten erilaisia asiakastietojärjestelmiä ja analytiikkaohjelmia käytetään?
Arviointiasteikko
1-5