Siirry suoraan sisältöön

Asiakasanalytiikka (5 op)

Toteutuksen tunnus: IB00EC59-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 12.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 12.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 40

Koulutus

  • Degree Programme in Digital International Business

Opettaja

  • Jagat Kunwar

Vastuuopettaja

Jagat Kunwar

Ryhmät

  • IBKV22SP
    Digital international business, full-time studies
  • 08.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 15.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 22.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 29.01.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 05.02.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 12.02.2024 10:00 - 12:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 04.03.2024 13:15 - 15:15, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 13.03.2024 12:00 - 14:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 20.03.2024 13:00 - 15:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 27.03.2024 13:00 - 15:00, Customer analytics IB00EC59-3003
  • 03.04.2024 13:00 - 15:00, Customer analytics IB00EC59-3003

Tavoitteet

Osaat määrittää ja tulkita asiakkuuksiin liittyviä avainlukuja ja –mittareita.

Osaat suunnitella dataan perustuvaa markkinointia.

Osaat luoda asiakasryhmäkohtaisia strategioita.

Osaat arvioida tuloksellisuutta ja suoriutumista asiakastietoon perustuen.

Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Miten arvioida asiakaskannattavuutta ja tunnistaa arvokkaimpia asiakkuuksia erilaisin KPI-mittarein?

Miten luoda arvoa asiakassuhdemarkkinoinnin keinoin?

Miten ylläpitää ja kehittää strategisia asiakkuuksia?

Miten asiakastiedolla johtaminen näkyy tuloksellisuudessa?

Miten erilaisia asiakastietojärjestelmiä ja analytiikkaohjelmia käytetään?

Arviointiasteikko

1-5