Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3029
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ajoitus
29.01.2024 - 26.04.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
Opettaja
- Harri Tuomola
Vastuuopettaja
Hugh Clack
Ryhmät
-
IBKV23SPDigital international business, full-time studies
- 31.01.2024 08:30 - 11:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 16.02.2024 13:15 - 16:00, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 21.02.2024 11:30 - 14:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 06.03.2024 08:30 - 11:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 13.03.2024 08:30 - 11:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 19.03.2024 09:00 - 11:45, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 27.03.2024 08:30 - 11:00, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 03.04.2024 12:30 - 15:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 10.04.2024 08:30 - 11:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
- 17.04.2024 08:30 - 11:15, Customer insight and customer experience LT00DT58-3029
Tavoitteet
Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
Sisältö
Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Opiskelumateriaali
Asiakasprojekti (5 op)
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot