Customer insight and customer experience (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00ES65-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
15.01.2024 - 08.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
- Jayden Khakurel
Vastuuopettaja
Jayden Khakurel
Tavoitteet
Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
Sisältö
Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot