Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys (5 op)

Toteutuksen tunnus: MB00CV04-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhettu)

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Opettaja

  • Slaveya Hämäläinen

Vastuuopettaja

Slaveya Hämäläinen

Ryhmät

  • MBKV23KY
    International business management, master studies
  • 08.02.2024 09:00 - 16:00, Customer intelligence MB00CV04-3008
  • 09.02.2024 09:00 - 16:00, Customer intelligence MB00CV04-3008
  • 18.04.2024 09:00 - 16:00, Customer intelligence MB00CV04-3008

Tavoitteet

* as the result of this study unit you will be able to explain the factors of customer value
* you define various customerships
* you plan a customer vision and customer strategy for an organisation
* you classify and analyse customerships using related tools
* you interprete customer analyses and plan development actions

Sisältö

* How to explain the factors of customer value?
* How to define various customerships?
* How to plan a customer vision and customer strategy for an organization?
* How to classify and analyse customerships using related tools?
* How to interprete customer analyses and plan development actions?

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

No prerequisities