Hyvinvointipalveluiden asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: KU00EV33-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
08.01.2024 - 28.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Sosiaalialan ja toimintakyvyn edistämisen koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Dataperustaisten hyvinvointipalvelujen kehittämisen koulutus (ylempi amk, Taiteet ja kulttuurialat)
- Kulttuurihyvinvoinnin koulutus (ylempi amk, Terveys- ja hyvinvointialat)
- Opettajat
- Päivi Petrelius
- Annele Urtamo
- Sanna Haapanen
- Vastuuopettaja
- Annele Urtamo
- Ryhmät
-
KUSKV24KYKulttuurihyvinvointi, sosiaali- ja terveysala, ylempi amk
-
KUMKV24KYKulttuurihyvinvointi, muotoilija, yamk
- Opintojakso
- KU00EV33
Tavoitteet
Tunnet palvelumuotoilun keskeiset käsitteet ja prosessin.
Osaat tunnistaa palvelukokemukseen vaikuttavia tekijöitä.
Osaat tutkia ja kuvata palvelukokemusta määrällisin ja laadullisin menetelmin.
Sisältö
Mitä ovat palvelumuotoilun keskeiset käsitteet ja prosessi?
Millaiset tekijät vaikuttavat palvelukokemuksen syntymiseen?
Kuinka palvelukokemusta voidaan tutkia ja kuvata?
Arviointi
Opiskelija osaa:
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b. ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa monialaisessa yhteistyössä
c. arvioida, tuottaa ja johtaa monialaisesti kulttuurihyvinvoinnin palveluprosesseja
d. ottaa itsenäisesti vastuu toiminnoista ja kehittää niitä monialaisesti
e. arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
f. työskennellä itsenäisesti alan asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä
g.viestiä asiantuntevasti sekä johdonmukaisesti suullisesti ja kirjallisesti omalla äidinkielellä sekä yhdellä vieraalla kielellä
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Kulttuurihyvinvoinnin teoreettinen tausta