Skip to main content

Multi-channel marketing communications (5 cr)

Code: LT00EB09-3004

General information


Enrollment

08.04.2024 - 21.04.2024

Timing

15.09.2024 - 08.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Department of Business

Campus

Ecampus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 60

Degree programmes

  • Degree Programme in Business Management

Teachers

  • Marja-Leena Koskinen

Teacher in charge

Marja-Leena Koskinen

Groups

  • LTMI22SVB
    Business Management, online studies
  • LTMI22SM
    Business Management, part-time studies
  • LTMI22SVA
    Business Management, online studies
  • 17.09.2024 15:00 - 15:45, Monikanavainen markkinointiviestintä LT00EB09-3004

Objective

You are able to plan and use the means of digital marketing communications for different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.

Content

What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are multiple channels utilised in marketing communications?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?

Opiskelumateriaali

Opintojaksoalustalle linkitetyt luentotallenteet ja muut sähköiset aineistot.

Yksilölliset oppimisväylät

Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei pakollisia ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat tentit ja palauttaa tehtävät omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.

TKI ja työelämäyhteistyö

Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti tallenteita asiantuntijaluennoista.

Tentit ja muut määräajat

Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.

Opiskelijan työmäärä

5 op = 135 h

Further information

Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi

Evaluation scale

1-5

Qualifications

Customer oriented marketing 5 ECTS credits
Customer insight and customer experiences 5 ECTS credits