Skip to main content

Customer insight and customer experience (5 cr)

Code: AV00EN11-3005

General information


Enrollment

08.01.2024 - 21.04.2024

Timing

02.09.2024 - 20.10.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Open UAS and Continuing education

Campus

Ecampus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 60

Degree programmes

  • Open University

Teachers

  • Laura Hakanen
  • Katariina Palmu

Teacher in charge

Katariina Palmu

Groups

  • AVLYX24KPOV
    Avoin AMK, tradenomi (AMK), verkkopolku 1,5 v., erillisryhmä
  • 04.09.2024 14:00 - 15:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus AV00EN11-3005
  • 24.09.2024 16:00 - 17:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus AV00EN11-3005
  • 09.10.2024 13:00 - 14:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus AV00EN11-3005

Objective

You are able to describe a company’s customer related processes and define what factors contribute to good customer service. You are able to define and describe factors affecting the purchasing and consuming behaviour of different customer groups. You are able to define and identify factors affecting customer experience as a whole. You are able to search for and analyze information to have better customer insight.

Content

What does the customer process mean and what is its role in business? How do consumers, companies and organizations differ as customers? What does customer experience consist of and how are you able to gain insight into it? How are customer relationships built, maintained and developed? What are the components of good customer service?

Opiskelumateriaali

Opiskelumateriaali ilmoitetaan opintojakson alkaessa Learn-oppimisympäristössä.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojakson voi suorittaa joustavasti omaan aikatauluun sovittaen, kuitenkin opintojakson aloitus- ja lopetuspäivämäärät ovat kiinteät.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakso sisältää työelämäkontekstiin sovellettavia tehtäviä.

Tentit ja muut määräajat

Opintojaksolla suoritetaan erilaisia oppimistehtäviä yksin ja ryhmässä.

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, mikä vastaa keskimäärin opiskelijan 135 opiskelutuntia. Tuntimäärä on voi vaihdella riippuen opiskelijan opiskelu- ja työhistoriasta sekä opiskelutekniikasta.

Further information

Opintojakso sisältyy Xamk Pulsen tradenomi (AMK), liiketalous verkkopolun opetussuunnitelmaan. Tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.

Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Arvioinnin kohde on määräajassa suoritetut oppimistehtävät. Tarkemmat tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytykset löydät Learn-alustalta.

Opintokokonaisuuden arviointikriteereitä ova:
a. käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä
b. etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
d. toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa
g. perustella toimintaansa oman alan eettisten periaatteiden mukaan

Qualifications

Customer-oriented marketing (5 ECTS credits), or equivalent knowledge

Further information

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.