Siirry suoraan sisältöön

3D-ympäristön suunnittelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: GD00CU17-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Degree Programme in Game Design

Opettaja

  • Emilia Haanpää

Vastuuopettaja

Panu Vuoristo

Ryhmät

  • GDKV23SP
    Game design, full-time studies
  • 29.10.2024 12:45 - 16:15, 3D environment design GD00CU17-3011
  • 06.11.2024 10:00 - 14:00, 3D environment design GD00CU17-3011
  • 12.11.2024 12:45 - 16:15, 3D environment design GD00CU17-3011
  • 19.11.2024 12:45 - 16:15, 3D environment design GD00CU17-3011
  • 26.11.2024 12:45 - 16:15, 3D environment design GD00CU17-3011
  • 03.12.2024 08:30 - 12:00, 3D environment design GD00CU17-3011
  • 10.12.2024 12:45 - 16:15, 3D environment design GD00CU17-3011
  • 17.12.2024 12:45 - 16:15, 3D environment design GD00CU17-3011

Tavoitteet

Tunnet 3D-ympäristön suunnittelun perusteet.
Opit perehtymään teollisuuden käyttämiin perustekniikoihin ympäristöjen mallinnuksessa.

Sisältö

Kuinka mallintaa rekvisiittaa 3D-ohjelmistolla peliäsi varten?
Mitkä ovat ympäristöjen mallintamisen eri tekniikat?
Mitkä ovat prop-mallinnuksen mahdollisuudet ja rajoitukset ympäristöissä reaaliaikaisessa 3D:ssä?

Arviointiasteikko

1-5

Lisätiedot

Required studies of Basics of 3D modelling and Audiovisual skills or equivalent skills in:

understanding the principles of lighting and the technical aspects and terminology of lighting.
knowing the basics of camera shots and movements.
doing a 3D polygon model.