3D-skulptaus (5 op)
Toteutuksen tunnus: GD00DT44-3007
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ajoitus
01.01.2024 - 30.04.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
15 - 25
Koulutus
- Degree Programme in Game Design
Opettaja
- Panu Vuoristo
Vastuuopettaja
Panu Vuoristo
Ryhmät
-
GDKV22SPGame design, full-time studies
- 15.01.2024 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 22.01.2024 10:00 - 15:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 29.01.2024 14:00 - 17:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 09.02.2024 08:30 - 11:30, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 21.02.2024 08:30 - 11:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 22.03.2024 08:30 - 11:30, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 25.03.2024 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 08.04.2024 13:15 - 16:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 15.04.2024 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 22.04.2024 14:30 - 17:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
- 26.04.2024 08:30 - 11:30, 3D sculpting GD00DT44-3007
Tavoitteet
- Opit mitä on digitaalinen kuvanveisto.
- Ymmärrät erot digitaalisen kuvanveiston ja mallinnuksen välillä.
- Opit käyttämään 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa.
- Ymmärrät realististen hahmojen ja orgaanisten muotojen perusmallinnuksen.
- Opit optimoimaan 3D-mallisi.
- Ymmärrät 3D-mallintamisen vaiheet pelituotannossa.
Sisältö
- Mitä digitaalinen kuvanveisto on?
- Mitä eroja digitaalisen kuvanveistämisen ja mallinnuksen välillä on?
- Kuinka käytät 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa?
- Kuinka mallinnat hahmoja ja orgaanisia muotoja?
- Kuinka optimoida mallisi retopologian avulla?
- Kuinka käyttää mallejasi pelimoottoreissa ja animaatioissa?
Arviointiasteikko
1-5