Siirry suoraan sisältöön

3D-skulptaus (5 op)

Toteutuksen tunnus: GD00DT44-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

15 - 25

Koulutus

  • Degree Programme in Game Design

Opettaja

  • Panu Vuoristo

Vastuuopettaja

Panu Vuoristo

Ryhmät

  • GDKV22SP
    Game design, full-time studies
  • 15.01.2024 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 22.01.2024 10:00 - 15:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 29.01.2024 14:00 - 17:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 09.02.2024 08:30 - 11:30, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 21.02.2024 08:30 - 11:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 22.03.2024 08:30 - 11:30, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 25.03.2024 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 08.04.2024 13:15 - 16:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 15.04.2024 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 22.04.2024 14:30 - 17:00, 3D sculpting GD00DT44-3007
  • 26.04.2024 08:30 - 11:30, 3D sculpting GD00DT44-3007

Tavoitteet

- Opit mitä on digitaalinen kuvanveisto.
- Ymmärrät erot digitaalisen kuvanveiston ja mallinnuksen välillä.
- Opit käyttämään 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa.
- Ymmärrät realististen hahmojen ja orgaanisten muotojen perusmallinnuksen.
- Opit optimoimaan 3D-mallisi.
- Ymmärrät 3D-mallintamisen vaiheet pelituotannossa.

Sisältö

- Mitä digitaalinen kuvanveisto on?
- Mitä eroja digitaalisen kuvanveistämisen ja mallinnuksen välillä on?
- Kuinka käytät 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa?
- Kuinka mallinnat hahmoja ja orgaanisia muotoja?
- Kuinka optimoida mallisi retopologian avulla?
- Kuinka käyttää mallejasi pelimoottoreissa ja animaatioissa?

Arviointiasteikko

1-5