Asiakaslähtöisen intervention toteutus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LI00EH61-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ajoitus
01.10.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosiaali-, terveys- ja liikunta-alan koulutusyksikkö
Toimipiste
Savonlinnan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liikunnanohjaajakoulutus
Opettaja
- Tiina Aho
Vastuuopettaja
Vesa Väänänen
Ryhmät
-
LISA22KPLiikunnanohjaajakoulutus, päivätoteutus
- 01.10.2024 08:30 - 12:00, Asiakaslähtöinen interventio / ALI: Orientaatio ja oppimisprosessi (KAMPUS)
- 03.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Coaching prosessi / aloitustyöpaja (ZOOM)
- 08.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely
- 10.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Intervention käsikirjoittamisen työpaja (TEAMS)
- 15.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely
- 17.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
- 29.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely + "KEY NOTE" klo:09.30 (TEAMS)
- 31.10.2024 08:30 - 12:00, ALI: Reflektiopöytätyöskentely 1. (KAMPUS)
- 07.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
- 12.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely
- 14.11.2024 08:30 - 12:00, ALI:Reflektiopöytätyöskentely (KAMPUS)
- 19.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely + "KEY NOTE" klo:09.00 (TEAMS)
- 21.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
- 26.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
- 28.11.2024 08:15 - 12:00, ALI:Reflektiopöytätyöskentely (KAMPUS)
- 03.12.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa + "KEY NOTE" klo:14.00
- 05.12.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
- 10.12.2024 09:00 - 15:30, ALI:Reflektiopöytätyöskentely / FINAL (KAMPUS)
- 12.12.2024 09:00 - 12:30, ALI: Reflektiosparrit / hlökohtainen ajanvaraus (TEAMS)
Tavoitteet
- Osaat havainnoida valmennusprosessin etenemistä.
- Osaat ottaa huomioon asiakkaan elämän vaikutukset valmennusprosessiin.
- Osaat puuttua prosessin ongelmiin ja tarvittaessa muuttaa niitä.
- Osaat kommunikoida asiakkaan kanssa ja tukea häntä asiakaskeskeisillä menetelmillä sekä erilaisilla tukikeinoilla prosessin aikana.
Sisältö
- Miten valmennusprosessin etenemistä pystyy seuraamaan?
- Miten huomioida asiakkaan elämä valmennusprosessissa?
- Miten huomaat ja puutut valmennusprosessin ongelmiin?
- Mitä kommunikointimenetelmiä käytät asiakkaan tukemiseen ja motivointiin?
- Mitä tukikeinoja voi käyttää valmennusprosessin aikana?
Arviointiasteikko
1-5