Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisen intervention toteutus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00EH61-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

01.10.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Sosiaali-, terveys- ja liikunta-alan koulutusyksikkö

Toimipiste

Savonlinnan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liikunnanohjaajakoulutus

Opettaja

  • Tiina Aho

Vastuuopettaja

Vesa Väänänen

Ryhmät

  • LISA22KP
    Liikunnanohjaajakoulutus, päivätoteutus
  • 01.10.2024 08:30 - 12:00, Asiakaslähtöinen interventio / ALI: Orientaatio ja oppimisprosessi (KAMPUS)
  • 03.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Coaching prosessi / aloitustyöpaja (ZOOM)
  • 08.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely
  • 10.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Intervention käsikirjoittamisen työpaja (TEAMS)
  • 15.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely
  • 17.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
  • 29.10.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely + "KEY NOTE" klo:09.30 (TEAMS)
  • 31.10.2024 08:30 - 12:00, ALI: Reflektiopöytätyöskentely 1. (KAMPUS)
  • 07.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
  • 12.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely
  • 14.11.2024 08:30 - 12:00, ALI:Reflektiopöytätyöskentely (KAMPUS)
  • 19.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Lukupiirityöskentely + "KEY NOTE" klo:09.00 (TEAMS)
  • 21.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
  • 26.11.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
  • 28.11.2024 08:15 - 12:00, ALI:Reflektiopöytätyöskentely (KAMPUS)
  • 03.12.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa + "KEY NOTE" klo:14.00
  • 05.12.2024 08:15 - 12:00, ALI: Interventiotyöskentely oman asiakasprosessin parissa
  • 10.12.2024 08:15 - 16:00, ALI:Reflektiopöytätyöskentely / FINAL (KAMPUS)
  • 12.12.2024 08:00 - 12:00, ALI: Reflektiosparrit / hlökohtainen ajanvaraus (TEAMS)

Tavoitteet

- Osaat havainnoida valmennusprosessin etenemistä.
- Osaat ottaa huomioon asiakkaan elämän vaikutukset valmennusprosessiin.
- Osaat puuttua prosessin ongelmiin ja tarvittaessa muuttaa niitä.
- Osaat kommunikoida asiakkaan kanssa ja tukea häntä asiakaskeskeisillä menetelmillä sekä erilaisilla tukikeinoilla prosessin aikana.

Sisältö

- Miten valmennusprosessin etenemistä pystyy seuraamaan?
- Miten huomioida asiakkaan elämä valmennusprosessissa?
- Miten huomaat ja puutut valmennusprosessin ongelmiin?
- Mitä kommunikointimenetelmiä käytät asiakkaan tukemiseen ja motivointiin?
- Mitä tukikeinoja voi käyttää valmennusprosessin aikana?

Arviointiasteikko

1-5