Digital and online skills in sports industry (5 cr)
Code: LI00EH53-3004
General information
Enrollment
06.11.2023 - 17.11.2023
Timing
08.01.2024 - 17.05.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
(Department of Sports and Rehabilitation)
Campus
Savonlinna Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Degree Programme in Physical Education
Teachers
- Jouni Korhonen
Teacher in charge
Vesa Väänänen
Groups
-
LISA22SPPhysical Education, full-time studies
- 09.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 16.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 23.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 30.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 06.02.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 13.02.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 20.02.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 05.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 12.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 19.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 26.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 02.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 09.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 16.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 23.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 30.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 07.05.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
- 14.05.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
Objective
You are aware of different field-specific digital and online services availabe that allow you to diversify your activities.
You can make use of online pedagogy as part of digital and online services and service design in planning and developing such services.
You can account for the ethical aspects and information security related to electronic services.
Content
What digital and online services can you use in your work?
How do you use different digital and online services?
How do you make use of service design in producing digital services?
How do you account for ethical aspects and information security in using electronic services?
Opiskelumateriaali
Oppimateriaali muodostuu työelämäkäytänteiden mukaisella tavalla . Oppimisen tukena hyödynnetään tarveperusteisesti erilaisia viestinnällisiä ympäristöjä
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakso toteutuu teorian ja työelämäkäytäntöjen välisenä yhteistyönä, mikä tarkoittaa vuorovaikutuksellisen tiimityön ja itsenäisen työn vuorottelua. Tiimityössä hyödynnetään monipuolisia vuorovaikuttamisen menetelmiä, jotka antavat myös mahdollisuuden yksilöllisiin valintoihin
TKI ja työelämäyhteistyö
Liikunnan koulutuksen pedagoginen kivijalka rakentuu tiiviiseen yhteistyöhön työelämän ja aluellisten kehittämistarpeiden näkökulmiin nojaten. Tämä useinmiten tarkoittaa sitä, että oppiminen sidotaan työelämän aitoihin kontekteihin, mikä määrittelee opintojakson menetelmällisiä ja sisällöllisiä tarpeita
Tentit ja muut määräajat
Osaamisen kehittämisen tukena käytetään monipuolisia ja oppimista ja ammatillista kehittymistä edistäviä arviointimenetelmiä
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä määräytyy keskiarvollisesti opintojakson opintopistemäärästä, joka voi jakaantua monella eri tavalla kuten itsenäisenä- ja tiimityöskentelynä ja työelämän case-työskentelynä yhteistyössä työelämän kanssa
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Osaamisen kehittämisen tukena käytetään monipuolisia sekä oppimista ja ammatillista kehittymistä edistäviä arviointimenetelmiä. Opintojakson alussa kerrotaan tarkemmin arviointimenetelmistä ja arviointikriteereistä.