Skip to main content

Digital and online skills in sports industry (5 cr)

Code: LI00EH53-3004

General information


Enrollment

06.11.2023 - 17.11.2023

Timing

08.01.2024 - 17.05.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

(Department of Sports and Rehabilitation)

Campus

Savonlinna Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 40

Degree programmes

  • Degree Programme in Physical Education

Teachers

  • Jouni Korhonen

Teacher in charge

Vesa Väänänen

Groups

  • LISA22SP
    Physical Education, full-time studies
  • 09.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 16.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 23.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 30.01.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 06.02.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 13.02.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 20.02.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 05.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 12.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 19.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 26.03.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 02.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 09.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 16.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 23.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 30.04.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 07.05.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004
  • 14.05.2024 13:00 - 16:00, Digi- ja verkko-osaaminen liikunta-alalla LI00EH53-3004

Objective

You are aware of different field-specific digital and online services availabe that allow you to diversify your activities.
You can make use of online pedagogy as part of digital and online services and service design in planning and developing such services.
You can account for the ethical aspects and information security related to electronic services.

Content

What digital and online services can you use in your work?
How do you use different digital and online services?
How do you make use of service design in producing digital services?
How do you account for ethical aspects and information security in using electronic services?

Opiskelumateriaali

Oppimateriaali muodostuu työelämäkäytänteiden mukaisella tavalla . Oppimisen tukena hyödynnetään tarveperusteisesti erilaisia viestinnällisiä ympäristöjä

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojakso toteutuu teorian ja työelämäkäytäntöjen välisenä yhteistyönä, mikä tarkoittaa vuorovaikutuksellisen tiimityön ja itsenäisen työn vuorottelua. Tiimityössä hyödynnetään monipuolisia vuorovaikuttamisen menetelmiä, jotka antavat myös mahdollisuuden yksilöllisiin valintoihin

TKI ja työelämäyhteistyö

Liikunnan koulutuksen pedagoginen kivijalka rakentuu tiiviiseen yhteistyöhön työelämän ja aluellisten kehittämistarpeiden näkökulmiin nojaten. Tämä useinmiten tarkoittaa sitä, että oppiminen sidotaan työelämän aitoihin kontekteihin, mikä määrittelee opintojakson menetelmällisiä ja sisällöllisiä tarpeita

Tentit ja muut määräajat

Osaamisen kehittämisen tukena käytetään monipuolisia ja oppimista ja ammatillista kehittymistä edistäviä arviointimenetelmiä

Opiskelijan työmäärä

Opiskelijan työmäärä määräytyy keskiarvollisesti opintojakson opintopistemäärästä, joka voi jakaantua monella eri tavalla kuten itsenäisenä- ja tiimityöskentelynä ja työelämän case-työskentelynä yhteistyössä työelämän kanssa

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Osaamisen kehittämisen tukena käytetään monipuolisia sekä oppimista ja ammatillista kehittymistä edistäviä arviointimenetelmiä. Opintojakson alussa kerrotaan tarkemmin arviointimenetelmistä ja arviointikriteereistä.