Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3040
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 17.11.2024
Ajoitus
13.01.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- LYX1 Opettaja
Ryhmät
-
LTKV24SPLiiketalous, päivätoteutus
- 15.01.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 16.01.2025 12:15 - 15:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 21.01.2025 08:30 - 11:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 23.01.2025 13:45 - 16:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 29.01.2025 13:00 - 15:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 06.02.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 12.02.2025 13:00 - 15:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 20.02.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 06.03.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 10.03.2025 13:15 - 16:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 18.03.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 25.03.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 01.04.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 09.04.2025 13:15 - 16:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 17.04.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
- 25.04.2025 12:45 - 15:30, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
Tavoitteet
Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
Sisältö
Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Opiskelumateriaali
Asiakasprojekti (5 op)
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot