Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3040

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

04.11.2024 - 17.11.2024

Ajoitus

13.01.2025 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • LYX1 Opettaja

Ryhmät

  • LTKV24SP
    Liiketalous, päivätoteutus
  • 15.01.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 16.01.2025 12:15 - 15:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 21.01.2025 08:30 - 11:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 23.01.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 29.01.2025 13:00 - 15:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 06.02.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 12.02.2025 13:00 - 15:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 20.02.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 06.03.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 11.03.2025 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 18.03.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 25.03.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 01.04.2025 09:00 - 11:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 09.04.2025 13:15 - 16:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 17.04.2025 12:00 - 14:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040
  • 25.04.2025 12:45 - 15:30, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3040

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Opiskelumateriaali

Asiakasprojekti (5 op)

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot