Skip to main content

Customer encounter and customer's rights and responsibilities (5 cr)

Code: WM00EJ77-3004

General information


Enrollment
07.04.2025 - 21.04.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.10.2025 - 05.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Wellbeing Management
Teachers
Kerttuli Fisk
Teacher in charge
Kerttuli Fisk
Groups
HJMI23SM
Wellbeing Management, fulltime studies
Course
WM00EJ77

Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 1 h 45 min.

Time Topic Location
Mon 06.10.2025 time 12:00 - 12:45
(0 h 45 min)
Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3004
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
Mon 27.10.2025 time 10:00 - 10:30
(0 h 30 min)
Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3004
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
Mon 10.11.2025 time 10:00 - 10:30
(0 h 30 min)
Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3004
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
Changes to reservations may be possible.

Objective

You understand the content of customer-orientation.
You can describe the customer’s rights and responsibilities in the field of wellbeing.
You can use a customer-oriented way of counseling.

Content

What does customer-orientation mean?
How can you use customer-orientation in interaction?
What are the customer’s rights in the field of wellbeing?
What responsibilities does the customer have in the field of wellbeing?

Evaluation

Students can

a. use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
b. evaluate information sources critically.
c. work as team members in working life expert duties and identify and describe the problems of the professional field.

Course material

Opiskelumateriaali löytyy Learn-alustalta opintojakson alkaessa.

Study forms and methods

Opintojakso suoritetaan verkossa toteutusajan puitteissa.
Opintojakso toteutetaan verkko-opetuksena.

Opintojaksoon liittyy Teamissa aloitustapaaminen, jossa käydään läpi opintojakson suoritus ja arviointiperusteet. Lisäksi on kaksi Q&A Teams-tapaamista.

Opettajan ohjausta on saatavilla Teams-tapaamisten yhteydessä ja Learnin Kysymyksiä ja keskustelua -keskustelualueen kautta.

Pääsy opintojaksoalustalle aukeaa opintojakson alkamispäivänä.

Arvioitavat tehtävät tehdään itsenäisesti. Tentit/tehtävät on palautettava annetussa aikataulussa.

RDI and work-related cooperation

Opintojakson oppimistehtäviä on mahdollisuus soveltaa työelämään tai oman tuotteen/yrityksen kehittämiseen. Opintojaksolla tullaan tekemään myös työelämä- ja/tai hankeyhteistyötä.

Timing of exams and assignments

Opintojakson tehtävien ja mahdollisen tentin aikataulut löytyvät opintojakson alkaessa Learn-alustalta.

Student workload

Opiskelijan työmäärä opintojaksolla on 135h.

Course part description

Opintojakson teemat liittyvät asiakaslähtöisyyteen, asiakaslähtöiseen toimintatapaan sekä asiakkaan oikeuksiin sekä velvollisuuksiin hyvinvoinnin toimialalla.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.

Go back to top of page