Customer encounter and customer's rights and responsibilities (5 cr)
Code: WM00EJ77-3004
General information
- Enrollment
-
07.04.2025 - 21.04.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
06.10.2025 - 05.12.2025
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Wellbeing Management
- Teachers
- Kerttuli Fisk
- Teacher in charge
- Kerttuli Fisk
- Groups
-
HJMI23SMWellbeing Management, fulltime studies
- Course
- WM00EJ77
Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 1 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 06.10.2025 time 12:00 - 12:45 (0 h 45 min) |
Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Mon 27.10.2025 time 10:00 - 10:30 (0 h 30 min) |
Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Mon 10.11.2025 time 10:00 - 10:30 (0 h 30 min) |
Asiakaskohtaaminen ja asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet WM00EJ77-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Objective
You understand the content of customer-orientation.
You can describe the customer’s rights and responsibilities in the field of wellbeing.
You can use a customer-oriented way of counseling.
Content
What does customer-orientation mean?
How can you use customer-orientation in interaction?
What are the customer’s rights in the field of wellbeing?
What responsibilities does the customer have in the field of wellbeing?
Evaluation
Students can
a. use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
b. evaluate information sources critically.
c. work as team members in working life expert duties and identify and describe the problems of the professional field.
Course material
Opiskelumateriaali löytyy Learn-alustalta opintojakson alkaessa.
Study forms and methods
Opintojakso suoritetaan verkossa toteutusajan puitteissa.
Opintojakso toteutetaan verkko-opetuksena.
Opintojaksoon liittyy Teamissa aloitustapaaminen, jossa käydään läpi opintojakson suoritus ja arviointiperusteet. Lisäksi on kaksi Q&A Teams-tapaamista.
Opettajan ohjausta on saatavilla Teams-tapaamisten yhteydessä ja Learnin Kysymyksiä ja keskustelua -keskustelualueen kautta.
Pääsy opintojaksoalustalle aukeaa opintojakson alkamispäivänä.
Arvioitavat tehtävät tehdään itsenäisesti. Tentit/tehtävät on palautettava annetussa aikataulussa.
RDI and work-related cooperation
Opintojakson oppimistehtäviä on mahdollisuus soveltaa työelämään tai oman tuotteen/yrityksen kehittämiseen. Opintojaksolla tullaan tekemään myös työelämä- ja/tai hankeyhteistyötä.
Timing of exams and assignments
Opintojakson tehtävien ja mahdollisen tentin aikataulut löytyvät opintojakson alkaessa Learn-alustalta.
Student workload
Opiskelijan työmäärä opintojaksolla on 135h.
Course part description
Opintojakson teemat liittyvät asiakaslähtöisyyteen, asiakaslähtöiseen toimintatapaan sekä asiakkaan oikeuksiin sekä velvollisuuksiin hyvinvoinnin toimialalla.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.