Asiakaspalvelu ja myynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00FA15-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
13.01.2025 - 26.01.2025
Ajoitus
20.01.2025 - 11.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Heli Juntunen
Vastuuopettaja
Heli Juntunen
Ryhmät
-
LTMI25KVLiiketalous, verkkototeutus
- 22.01.2025 14:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3004
- 19.02.2025 14:00 - 14:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3004
- 16.04.2025 14:00 - 14:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3004
Tavoitteet
Osaat kuvata ja ymmärrät yrityksen asiakaspalvelukonseptin.
Osaat määritellä, mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy.
Osaat määritellä, miten asiakaspalvelua ja myyntityötä kannattaa toteuttaa palvelutilanteeseen peilaten.
Osaat hahmottaa myyntityön vaiheet ja toimia tarkoituksenmukaisella tavalla prosessin eri vaiheissa.
Sisältö
Millainen on yrityksen asiakaspalvelukonsepti?
Mitkä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Miten asiakaspalvelua ja myyntityötä toteutetaan?
Millainen on myyntityön prosessi ja sen eri vaiheet?
Opiskelumateriaali
Bergström, Leppänen. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita Publishing Oy ja opintojaksoalustalle liitetty muu opiskelumateriaali
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei pakollisia ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti, eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat tentit ja tehtävät omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä ja aikataulussa. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Lisätietoja opiskelijoille
Opettaja:
Heli Juntunen, heli.juntunen@xamk.fi
Arviointiasteikko
1-5