Customer service and sales (5 cr)
Code: LT00FA15-3004
General information
Enrollment
04.11.2024 - 17.11.2024
Timing
20.01.2025 - 11.05.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Teachers
- Heli Juntunen
Teacher in charge
Heli Juntunen
Groups
-
LTMI25KVBusiness Management, online studies
Objective
You are able to describe and understand the company's customer service concept.
You are able to define what factors contribute to good customer service.
You are able to define how customer service and sales should be carried out.
You are able to understand the sales process phases and to act appropriately in the different stages of the process.
Content
What is a company's customer service concept?
What are the components of good customer service?
How are customer service and sales work carried out?
What are the aspects of and stages in the sales process?
Opiskelumateriaali
Bergström, Leppänen. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita Publishing Oy ja opintojaksoalustalle liitetty muu opiskelumateriaali
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä ja aikataulussa. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Further information
Opettaja:
Heli Juntunen, heli.juntunen@xamk.fi
Evaluation scale
1-5