Company's visual communication and brand building (5 cr)
Code: MO00ET82-3004
General information
Enrollment
13.01.2025 - 26.01.2025
Timing
13.01.2025 - 30.04.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
RDI portion
1 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Yhteisten opintojen koulutusyksikkö
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Teachers
- Tarja Brola
Teacher in charge
Tarja Brola
Groups
-
VV2024-2025Optional studies 2024-2025
- 14.01.2025 16:30 - 18:00, Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen MO00ET82-3004
- 28.01.2025 16:30 - 18:00, Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen MO00ET82-3004
- 11.02.2025 16:30 - 18:00, Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen MO00ET82-3004
- 11.03.2025 16:30 - 18:00, Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen MO00ET82-3004
- 25.03.2025 16:30 - 18:00, Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen MO00ET82-3004
- 08.04.2025 16:30 - 18:00, Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen MO00ET82-3004
- 22.04.2025 16:30 - 18:00, Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen MO00ET82-3004
Objective
- you understand the importance of a graphic design guide in corporate communications
- you can use communications based on the company’s and customer’s needs
- you understand the meaning of visualisation as a basic element of branding
- you understand the meaning of a brand
- you can develop and build brand for new company
- you can develop a brand
Content
-How to manage the corporate identity of visual communications?
- How to use visual elements?
- How to manage the basics of brand design?
- How to develop a brand?
- How to build brand for new company?
Opiskelumateriaali
Kirjallisuutta:
Martti Korpijaakko & Heikki Nuutinen: Merkkejä maineesta – Tarinoita suomalaisista brändeistä, 2020
Martti Korpijaakko & Heikki Nuutinen: Merkkejä maineesta – Tarinoita suomalaisista brändeistä vol. 2, 2023
Alina Wheeler; Rob Meyerson: Designing Brand Identity : A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding, 2024
Juha Pohjola: Brändin ilmeen johtaminen, 2020
Pekka Ruokolainen, Brändikäsikirja: näin teet yritysbrändistä vetovoimaisen! 2020
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä, opetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä ja työhön integroitu oppimisväylä, ota yhteys opettajaan
TKI ja työelämäyhteistyö
Tällä opintojaksolla ei ole työelämäyhteistyöprojektia.
Opiskelijan työmäärä
5 crs means 135 hours students work
Further information
The course is implemented as online studies and independent work.
Evaluation scale
Approved/Failed
Assessment methods and criteria
Hyväksytysti suoritetut harjoitustehtävät.