Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3022

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

04.11.2024 - 17.11.2024

Ajoitus

10.03.2025 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Harri Tuomola

Vastuuopettaja

Harri Tuomola

Ryhmät

  • LTKV24KM5
    Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
  • 10.03.2025 13:30 - 15:45, Marketing and brand management LT00DP39-3022
  • 17.03.2025 12:15 - 14:30, Marketing and brand management LT00DP39-3022
  • 31.03.2025 09:00 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3022
  • 07.04.2025 14:30 - 17:00, Marketing and brand management LT00DP39-3022
  • 28.04.2025 12:15 - 14:30, Marketing and brand management LT00DP39-3022
  • 05.05.2025 14:15 - 17:00, Marketing and brand management LT00DP39-3022

Tavoitteet

Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Opiskelumateriaali

Henkilökohtainen myyntityö 5 op
Digimarkkinointi ja –myynti 5 op

TKI ja työelämäyhteistyö

Kurssilla toteutetaan opiskelijan valitsemaan yritykseen liittyvä brändimarkkinointisuunnitelma

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kurssin arviointi perustuu kirjoitettuun ja suullusesti esitettyyn brändimarkkinointisuunnitelmaan sekä kahteen muuhun tehtävään.

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot