Skip to main content

Digital marketing and sales (5 cr)

Code: LT00DP38-3021

General information


Enrollment

04.11.2024 - 17.11.2024

Timing

13.01.2025 - 31.05.2025

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

3 op

RDI portion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Department of Business

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 40

Degree programmes

  • Degree Programme in Business Management

Teachers

  • Laura Hakanen

Groups

  • LTKV24KM5
    Business, part-time studies
  • 27.01.2025 09:00 - 11:15, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021
  • 17.02.2025 12:15 - 14:30, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021
  • 17.03.2025 12:00 - 14:30, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021
  • 31.03.2025 14:30 - 17:00, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021
  • 28.04.2025 14:45 - 17:00, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021

Objective

You understand the digital marketing environment and the possibilities it offers to multichannel sales and marketing.
You understand and can describe customers’ online purchasing behaviour.
You can use digital marketing tools and channels to support customers’ decision making process and evaluate their effectiveness.
You can create effective content and find audiences for them by means of digital marketing.

Content

What are the components of multichannel digital marketing and sales?
How can customers’ online purchasing and decision making process be supported by means of digital marketing and sales?
What has to be taken into account when creating effective content and how to find audiences for them?
What is a well-functioning website of a company like and how is traffic created and measured?
What is a well-functioning webstore like: layout, usability and implementation?

Opiskelumateriaali

Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.

Yksilölliset oppimisväylät

Työhön integroitu oppimisväylä:
Osallistut toteutuksen lähiluentoihin lukujärjestyksen mukaisesti tai perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät sekä toteutat ryhmätyötä vastaavan tehtävän omalle työnantajallesi. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.

Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäprojekti ryhmätyönä.

Tentit ja muut määräajat

Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi.

Opiskelijan työmäärä

5 op:n opintojaksolla opiskelijan työmäärä on n. 135 t, josta osa on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa ja loput itsenäisesti työstettäviä oppimistehtäviä.

Further information

Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.

Qualifications

Customer-oriented marketing 5 ECTS credits or equivalent knowledge
Customer insight and customer experience 5 ECTS credits or equivalent knowledge