Myyntistrategiat ja johtaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: DIA0FR87-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 25.07.2026 - 23.08.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 24.08.2026 - 31.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Ryhmät
-
DIAKT26KY_90Digital Industry and AI, Master studies
-
SSCKT26KY_90Strategic Supply Chain Management, Master studie
-
SSCKT26KY_60Strategic Supply Chain Management, Master studies
-
DIAKT26KY_60Digital Industry and AI, Master studies
- Opintojakso
- DIA0FR87
Toteutukselle Myyntistrategiat ja johtaminen DIA0FR87-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Ymmärrät myyntistrategian keskeiset periaatteet ja sen merkityksen liiketoiminnan menestykselle.
Analysoit johtajuuden roolia myyntisuorituksen edistämisessä.
Arvioit digitaalisten työkalujen ja data-analytiikan vaikutusta myyntiin ja johtamisen päätöksentekoon.
Sovellat strategista ajattelua myyntiennusteisiin, tavoitteiden asettamiseen ja suorituksen mittaamiseen.
Sisältö
Mitkä ovat menestyvän myyntistrategian keskeiset osat, ja miten ne on sovitettu liiketoimintatavoitteiden kanssa?
Miten myyntijohtajat pystyvät saavuttamaan korkean suorituskyvyn ja täyttämään tavoitteet?
Miten myyntistrategioita voidaan mukauttaa erilaisille asiakassegmenteille ja markkinatilanteille?
Mitä voimme oppia onnistuneista ja epäonnistuneista myyntistrategioista eri toimialoilla?
Arviointi
Opiskelija osaa
c. arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa.
d. vastata toiminnoista ja kehittää toimintoja itsenäisesti.
f. työskennellä itsenäisesti alan asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä.
Arviointiasteikko
1-5