Siirry suoraan sisältöön

Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: WM00EJ69-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.11.2025 - 21.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
12.01.2026 - 03.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Degree Programme in Wellbeing Management
Opettajat
Marja-Leena Koskinen
Vastuuopettaja
Marja-Leena Koskinen
Ryhmät
HJMI24SM
Hyvinvointiliiketoiminnan johtaminen
Opintojakso
WM00EJ69

Toteutukselle Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi WM00EJ69-3005 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.

Sisältö

Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?

Arviointi

a) osaat käyttää johdonmukaisesti myynnin ja sisältömarkkinoinnin ammattikäsitteitä
b) osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tietolähteistä.
e) osaat käyttää keskeisiä myyntiin ja sisältömarkkinointiin liittyviä malleja ja menettelytapoja

Opiskelumateriaali

Opintojaksoalustalle linkitetyt luentotallenteet ja muut sähköiset aineistot.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso, johon kuitenkin sisältyy yhteisiä Teams-tapaamisia. Ei pakollisia ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti, eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat tentit ja tehtävät omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.

TKI ja työelämäyhteistyö

Työelämälähtöisiä kehittämistehtäviä/toimeksiantoja.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Tehtävien palautuspäivät:
08.02.2025 Monikanavaisuus ja tiedon hankinta
08.03.2025 Myyntiprosessi
05.04.2025 Sisältömarkkinointi
03.05.2025 Asiakashankinnan ja myynnin kehittäminen sisältömarkkinoinnin avulla

Opiskelijan työmäärä

5 op = 135 h

Lisätietoja opiskelijoille

Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun