Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5op)

Toteutuksen tunnus: LT00FA13-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.04.2026 - 19.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
31.08.2026 - 08.11.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Heli Juntunen
Mia Silvenius
Vastuuopettaja
Mia Silvenius
Ryhmät
LTMI26SVA
Liiketalous, verkkototeutus
Opintojakso
LT00FA13

Toteutukselle Markkinoinnin perusteet LT00FA13-3013 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osaat kuvata markkinoinnin keskeiset osa-alueet, tavoitteet ja tehtävät.
Osaat analysoida yrityksen tai organisaation kohderyhmiä ja määritellä perusteet kohderyhmien valinnassa.
Osaat suunnitella perustellut markkinoinnin kilpailukeinoratkaisut huomioiden tuotteen elinkaari, markkinoinnin tavoitteet ja vastuullisuus.

Sisältö

Mikä on markkinoinnin tavoite ja merkitys yrityksen tai organisaation toiminnassa?
Mitä keskeisiä asioita huomioidaan markkinoinnin tavoitteita ja kohderyhmiä määritettäessä?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot ja miten niitä käytetään yrityksen tai organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi?

Arviointi

Opiskelija osaa
a) käyttää johdonmukaisesti markkinoinnin peruskäsitteitä.
c) hahmottaa markkinoinnin kohderyhmät, tavoitteet ja kilpailukeinot.
e) käyttää keskeisiä markkinoinnin toimintamalleja ja menetelmiä.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun