Siirry suoraan sisältöön

3D environment design (5 op)

Toteutuksen tunnus: GD00CU17-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2019 - 14.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2019 - 30.04.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Degree Programme in Game Design
Opettajat
Brenda Jiménez
Ryhmät
GDKV17SP
Game design, full-time studies
Opintojakso
GD00CU17
Toteutukselle GD00CU17-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Tunnet 3D-ympäristön suunnittelun perusteet.
Opit perehtymään teollisuuden käyttämiin perustekniikoihin ympäristöjen mallinnuksessa.

Sisältö

Kuinka mallintaa rekvisiittaa 3D-ohjelmistolla peliäsi varten?
Mitkä ovat ympäristöjen mallintamisen eri tekniikat?
Mitkä ovat prop-mallinnuksen mahdollisuudet ja rajoitukset ympäristöissä reaaliaikaisessa 3D:ssä?

Arviointi

Taso 3 saavuttanut opiskelija pystyy:
- käyttää ammattimaista 3D-mallintamisen sanastoa ja käsitteitä asiantuntevasti.
- arvioida tietolähteitä kriittisesti.
- tunnistaa ja kuvata ammatillisella alalla yleisimmät ympäristösuunnitteluongelmat ja niiden ratkaisut.
- valita sopivat mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat minkä tahansa 3D-ympäristömallin tarkoituksen mukaan ja perustella nämä valinnat (moottori, käyttö, laite).

Lisätiedot

Required studies of Basics of 3D modelling and Audiovisual skills or equivalent skills in:

understanding the principles of lighting and the technical aspects and terminology of lighting.
knowing the basics of camera shots and movements.
doing a 3D polygon model.

Siirry alkuun