Siirry suoraan sisältöön

Social media marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: IB00CP31-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Degree Programme in International Business
Opettajat
Hugh Clack
Vastuuopettaja
Hugh Clack
Ryhmät
IBKV18SP1
International business, full-time studies
Opintojakso
IB00CP31
Toteutukselle IB00CP31-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

You are be able to?
describe social media marketing and its impact on traditional marketing strategies?
explain the social media marketing process?
review various social media platforms and their suitability?
plan how to integrate social media marketing to promote product/brand/company awareness?

Sisältö

The study content will show you how to:
create a social media presence for an organisation using various platforms?
utilise social media tools and services for insight about how consumers feel about brands and respond to social media marketing.?
develop and manage successful social media marketing efforts.?

Arviointi

You can
a. use professional concepts expertly in different social media platforms?
b. can critically evaluate information sources??
c. can evaluate the activities of the customer, user and target group situations?
d. determine the appropriate models, methods, software and techniques, and to justify the selection of such?
e. promote a goal-oriented team?
f. can apply critical thinking of ethical principles in social media marketing?

Opiskelumateriaali

Social Media Marketing, Tuten and Solomon

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Contact sessions and group tasks

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Resits: 3.2.2020, 17.2.2020, 6.4.2020

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Attendance at contact sessions
Completed tasks and project

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

You can
a. use professional concepts expertly in different social media platforms
c. can evaluate the activities of the customer, user and target group situations
d. determine the appropriate models, methods, software and techniques, and to justify the selection of such
f. can apply critical thinking of ethical principles in social media marketing

Esitietovaatimukset

Customer oriented marketing 5 ECTS credits
Customer insight and customer service 5 ECTS credits

Siirry alkuun