Siirry suoraan sisältöön

International B2B marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: LL00CP59-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2018 - 28.08.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.08.2018 - 16.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Logistiikan ja merenkulun koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
12 - 41
Koulutus
Liiketoiminnan logistiikan koulutus
Opettajat
Marianne Roslund
Ryhmät
LLKT18SD
Double Degree in Business Logistics
LOKT18SD
Double Degree in Logistics Engineering
LO16S
Logistiikka, päivätoteutus
Opintojakso
LL00CP59
Toteutukselle LL00CP59-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

You understand the challenges in and the significance of sustainable international marketing as part of the demand-supply chain and you are able to assess international marketing opportunities.
You are able to plan international B2B marketing in the framework of sustainable business and marketing ethics taking into consideration the value creation from production to after-sales marketing.

Sisältö

How do you study and segment international markets?
How can you select a proper market entry strategy?
How can you plan sustainable international b2b marketing taking into consideration marketing ethics during the whole planning process?

Arviointi

a. use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations
b. evaluate information sources critically
d. evaluate operations in customer, user and target group situations
e. choose appropriate models, methods, software and techniques according to
the purpose and justify these choices
f. promote teams’ goal-oriented operation
g. apply critically the ethical principles of the professional field in different situations

Esitietovaatimukset

Basics of Marketing

Siirry alkuun