Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu (5 cr)
Code: LT00AA98-3005
General information
- Enrollment
- 20.08.2018 - 07.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 27.08.2018 - 31.12.2018
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 70
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Johanna Harju
- Teacher in charge
- Johanna Harju
- Groups
-
LTKV18KMBusiness, part-time studies
- Course
- LT00AA98
Objective
You are able to describe a company’s customer related processes and define what factors contribute to good customer service. You are able to define and describe factors affecting the purchasing and consuming behaviour of different customer groups. You are able to define and identify factors affecting customer experience as a whole. You are able to search for and analyze information to have better customer insight.
Content
What does the customer process mean and what is its role in business? How do consumers, companies and organizations differ as customers? What does customer experience consist of and how are you able to gain insight in to it? How are customer relationships built, maintained and developed? What are the components of good customer service?
Evaluation
You know how to
a.use professional vocabulary systematically
b.look for information in the key information sources of the field
d. work together with customers, users and target groups
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaisesti lähiopetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain. Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä. Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus määräytyy opintojakson oppimistavoitteiden mukaan.
Jos tämä väylä sopii sinulle, valmistele kehittämistehtävä, jossa opintojakson tavoitteet täyttyvät tietojen (teoria), taitojen (käytäntö) ja asenteiden osalta. Toimita kehittämistehtäväsuunnitelmasi opettajalle viimeistään opintojakson ensimmäisen viikon aikana ja valmistaudu muokkaamaan sitä opettajan kommenttien tai keskustelun perusteella. Hyväksytyn suunnitelman voit toteuttaa ja palauttaa, jolloin saat arvosanan.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit hyväksilukea opintojakson vastaavalla työkokemuksella tai opinnoilla joko kokonaan tai osittain. Jos hyväksiluvun perusteena on työkokemus tai toisen asteen opinnot (ei korkeakoulu, hyväksiluku suoritetaan osaamisen näytöllä. Osittaisessa hyväksilukemisessa suoritat itsenäisenä opiskeluna ne osa-alueet, joita ei ole hyväksiluettu, esimerkiksi teoriaosuuden kirjallisuusesseenä tai kirjatenttinä.
Jos tämä väylä sopii sinulle, ole yhteydessä opintojakson opettajaan hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua.
Evaluation scale
1-5
Qualifications
Customer-oriented marketing