Siirry suoraan sisältöön

Palveluyrityksen markkinointi ja myynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: MR00AF07-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2018 - 07.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
20.09.2018 - 31.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettajat
Olli Kierikka
Vastuuopettaja
Miia Savolainen
Ryhmät
MRMI17SM
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto
Opintojakso
MR00AF07
Toteutukselle MR00AF07-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet ja tiedät markkinoinnin ja kestävien asiakassuhteiden merkityksen palveluyrityksen menestystekijänä. Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa. Osaat perustella yrityksen sisäisen markkinoinnin merkityksen edellytyksenä menestyksellisille asiakassuhteille.

Sisältö

Mitkä ovat palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja periaatteet? Mitkä ovat markkinointiympäristön vaikutukset yrityksen toimintaan ja kilpailutilanteeseen? Mitä ovat erilaiset asiakasmarkkinat ja niiden ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät? Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot sekä niiden roolit osana palveluyrityksen markkinointia?

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa a. käyttää johdonmukaisesti markkinoinnin käsitteitä b. etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia

Esitietovaatimukset

Ei edellytä aiempaa osaamista

Siirry alkuun