Siirry suoraan sisältöön

Unreal Enginen animaatioeditorin käyttö (3 op)

Toteutuksen tunnus: OM00ED99-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2020 - 08.03.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Juha Ojala
Vastuuopettaja
Juha Ojala
Opintojakso
OM00ED99
Toteutukselle OM00ED99-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

The attendant knows animation Unreal Engine provides. The attendant knows how to make use of animations that are brought into the game engine and knows how to combine them in to larger, working entities, using the combined power of animation editor and programming.

Sisältö

We learn all the basics menus and settings that are part of the animation editor and how they are used. We learn how the skeleton model (Skeletal Mesh) can be edited and how animations can be modified on the fly using programming.

Arviointi

The code produced in the final assignment and how the animations work will be evaluated.

Material course provides and Epic Games own documentation.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Approved / Failed

Siirry alkuun