Siirry suoraan sisältöön

e-Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: OM00EF34-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
24.03.2020 - 24.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Mia Silvenius
Vastuuopettaja
Mia Silvenius
Opintojakso
OM00EF34
Toteutukselle OM00EF34-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia
Osaat arvioida ja kehittää organisaation e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia

Sisältö

Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Millaiset ovat yrityksen toimivat verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, käytettävyys, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

Opiskelumateriaali

Learnissa oleva aineisto.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Suoritustapana oppimis- ja kehittämistehtävät.

Opiskelijan työmäärä

5 op opinnot edellyttävät noin 135 h työmäärää.

Toteutuksen osien kuvaus

Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Osaat arvioida ja kehittää organisaation verkkosivujen toiminnallisuutta käyttäjälähtöisesti
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia.
Osaat arvioida ja kehittää yrityksen e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä.
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia.

Opiskelija osaa
a. osaat käyttää asiantuntevasti e-markkinoinnin ja digitaalisen toimintaympäristön käsitteistöä.
d. osaat arvioida e-markkinoinnin mahdollisuuksia ja hyötyjä osana yrityksen liiketoimintaa.
e. osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perusteella valintasi.

Siirry alkuun