Peliohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: PO00DN30-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Peliohjelmoinnin koulutus
- Opettajat
- Teemu Saarelainen
- Vastuuopettaja
- Teemu Saarelainen
- Ryhmät
-
POKT20SPPeliohjelmointi, päivätoteutus
- Opintojakso
- PO00DN30
Toteutukselle PO00DN30-3002 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
Osaat hyödyntää pelimoottorien ominaisuuksia omien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Sisältö
Pelikehitysympäristön käyttöliittymä ja yksityiskohtaisia esimerkkejä kokonaisten pelien tekemisestä toimivaan peliin asti.
Arviointi
Opiskelija osaa
- etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
- hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
Opiskelumateriaali
Sähköinen materiaali oppimisympäristössä, www-lähteet, videot. Pelimoottorien ohjeet ja referenssit.
Opiskelijan työmäärä
Yhteensä 135h, josta 70h lähiopetusta ja 65h itsenäistä työtä (harjoitustehtävät ja -työt).
Arviointiasteikko
1-5