Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: IB00FM74

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisillä markkinoilla.
Osaat perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden.
Osaat suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden.
Osaat valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan.

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Edeltävä osaaminen

Asiakaslähtöinen markkinointi
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus

Arviointi

Osaat
a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
b. arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti.
c. työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
d. arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa.

Siirry alkuun