Markkinoinnin ja brändin johtaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: IB00FM74
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Osaat tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisillä markkinoilla.
Osaat perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden.
Osaat suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden.
Osaat valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan.
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Edeltävä osaaminen
Asiakaslähtöinen markkinointi
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus